Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av februaritjejen - 3 oktober 2014 15:06

Hej! Nu ska jag svara på era frågor, men nu är det så här att ni inte har frågat mig frågor, men det har bara en gjort så då ska jag svara till en person.


Misspärlans frågor:

Musikfrågor:

1.Favorit artist?

- Det är Zara Larsson  och Veronica Maggio

2. Favorit låt?

- Det är Bad boys från Zara Larsson

3. Hur många gånger har du stått på scen?

- Hmm, låt mig räkna, kanske 4-5 gånger minns inte.

4. Bästa musikminne?

- Oj, svår fråga, det var nog när jag stog första gången på scen med mina kompisar.

5. Sämsta musikminne?

- Hmm, jag vet faktiskt inte, det finns nog inget dåligt musik minne.

6. Vad är ditt mål med musiken?

- Jag vill inte bli artist eller så, men jag vill liksom bara hålla på med musik med mitt band och så.

7. Har du gjort egna låtar?

- Ja, det har jag, med mina kompisar, för att vi har ett band, vi har gjort både på finska och svenska.

8. Bästa uppträdanden?

- Det var nog när jag och mitt band uppträdde med våran första finska låt. Vi hade så kul på scenen.

9. Sämsta uppträdanden?

- Har inte haft nån dålig uppträdanden.


Tack, så mycket misspärlan att du frågade mig frågor, här kommer en länk:


missparlan.wordpress.com


(Kolla in bloggen,SUPERBRA)


Hoppas ni är nöjda med denna inlägg! Vi ses

Av februaritjejen - 3 oktober 2014 15:02

Just nu håller jag på med datorn, spelade lite. Ska snart titta på tv. Hittar inte riktigt på vad jag ska skriva om, men aja, jag kommer i alla fall skriva ett inlägg där jag svarar på fågor som ni ´har frågat mig, men nu är det så här att det är bara en som har frågat mig frågor, så om ungefär fem minuter så ska jag skriva det inlägget, så om ni vill fråga mig nåt så kommenter nu! Förlåt, att denna inlägg är ganska kort och att mina senaste inlägg har varit ganska korta, så förlåt! Hoppas ni mår bra! Vi ses

Av februaritjejen - 3 oktober 2014 14:22

Äntligen så är det Fredag, Fredag är min favvodag, jag bara älskar fredagar. Idag har jag varit i skolan, slutade tidigt idag, så härligt. Jag har redan gjort läxorna, hade bara två läxor, från No och Matten. Lite tråkigt att det har regnat idag, hos mig så regnar det inte längre, solen har kommit fram. Idag har jag fotbollsträning, jag bara längtar, men den börjar inte än. Efter jag har bloggat så ska jag städa marsvinsburen, har inte så lust för det, men jag måste!!! Sen måste jag städa mitt rum  idag eller imorgon på morgonen, för att vi får gäster imorgon på kvällen, och då kanske inte det borde vara så stökigt. Jag ska snart äta mellis, vet inte vad, för att mamma gick och handlade mellis, vi får se! Hoppas ni mår bra och att ni är nöjda med denna inlägg! Jag kanske kan skriva fler inlägg, och kom ihåg att fråga frågor! Vi ses

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards