Alla inlägg den 4 januari 2015

Av februaritjejen - 4 januari 2015 12:06

Hejsan!

Här kommer mina favoritgodis!






Dumle! Min favvo, i love it!

                                                  
                                                  
    

                                                  
                                  



Mentos! Gott att äta, nam!










 Colaflaskor! Jag älskar allt som har med cola att göra!
 
 
 
 

                                                  
                                                  
                                  Marianne! Finska goda marianne

                                                  
                                                  
                                                  
   godisen!



Det var mina favvogódisar! Jag kanske glömde nån godis som är min favvo, men aja!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg!

Kram:

~Febban


Av februaritjejen - 4 januari 2015 11:40

Hejsan! Idag är det söndag, idag ska jag och min familj ha julgransplundring! Vi ska också ta sönder pepparkakshuset som vi gjorde, det ska bli gott att äta!

Igår så var jag magsjuk(TRÅKIIGT), nu så mår jag bra, men igår så mådde jag inte alls bra, jag ska inte gå till fotbollsträningen idag, för min mamma ville att jag skulle ta de lugnt m.m

Snart är mitt jullov slut(SYND)då börjar skolan igen!

En fråga bara...men har ni några tips om vad jag ska skriva om för inlägg, det är så svårt att hitta på vad jag ska skriva för inlägg, har ni några tips? Kommentera gärna!?

Aja, ska ändå försöka skriva nåt bra inlägg!

´Hoppas ni är ändå nöjda med denna inlägg!

Kram;

febban




                    SUNDAY TODAY!

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards