Alla inlägg den 20 januari 2015

Av februaritjejen - 20 januari 2015 19:26

FRÅGESTUND!

Hejsan!

Snart så kommer jag ha frågestund och då är det bara att ÖSA med frågor!

Fråga så mycket ni vill!

Så kom igen nu allihopa, ´fråga, fråga, fråååååga!

Kram;

febban






FRÅGA                              FRÅGA



                        FRÅGA


                                                  
      FRÅGA


FRÅGA


                                    FRÅGA








???????????????????????????????????










   

                                                  
             





PS:Bilderna är från google

Av februaritjejen - 20 januari 2015 19:02

Hejsan allihopa!

Nu är jag här igen!

Ledsen att jag inte har skrivit så mycket sistone,¨

men vi har haft problem med datorn så därför har jag inte kunnat skriva nåt!

Idag så har jag haft en okej dag, har inte hänt nåt speciellt!

Lunchen var inte alls god. Fick ganska mycket läxor.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva för inlägg?!

Har ni några tips, i sånna fall KOMMENTERA!

Nu blir ju detta inlägg väldigt kort, ledsen att den blev så kort, egentligen vill jag inte att mina inlägg ska bli så korta, men ibland blir de korta för att jag liksom inte kommer på vad jag skriva om.

Så bara så ni vet!

Men jag hoppas ändå att ni är nöjda med denna inlägg!?

Hoppas ni också mår bra?

Det gör jag i alla fall!

Kram;.

febban



                              SNÄLLA,


            OM DU HAR TIPS OM VAD JAG


                       SKA SKRIVA OM


                                SÅÅÅ...


                         KOMMENTERA!

 

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards