Alla inlägg den 10 januari 2015

Av februaritjejen - 10 januari 2015 12:05

  Hej! Nu tänkte jag skriva ett inlägg om possitivt och negativt med vintern, jag fick den iden av misspärlan, för hon hade gjort ett inlägg om posstivt och negativt med hösetn, och då tänkte jag posstivivt och negativt med vintern! Så lets go!


Possitivt:

1.  Snön

2.  Leka i snön

3. Jag fyller år

4. Åka skridskor

5. Åka pulka


Negativt:

1. Det är så kallt  

2. Förkylning

3. Slasksnö

4. Halt

5. Mörkt


Det var 5 possitiva saker om vintern och 5 negativa saker om vintern!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg!

Vi ses

Av februaritjejen - 10 januari 2015 11:41

Nu är det helg igen! Jag började skolan i onsdags så det var inte länge se jag hade jullov! Men nu är det helg, ska inte göra ´nåt speciellt, ska kanske på loppis med familjen! Idag är det ju lördag också och ni vet ju vad det betyder, jo...LÖRDAGSGODIS!!! Jag är verkligen en gottegris, älskar choklad och andra goda sötsaker!

Vilken är eran favvogodis?

Efter jag har bloggat klart så ska jag städa mina marsvins bur, den behöver nämligens städas.

Ska kanske göra ett till inlägg till efter detta inlägg!? Vi får se

Nu är det äntligen ´helg och då får man bara ta det lugnt, ha skoj m.m

Ändå om detta inlägg blev så himlans kort så hoppas jag ni blev nöjda med denna inlägg!?

Kram;

febban






                      Helgen är hääär!


                      TODAY=Lördag

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards