Alla inlägg den 24 januari 2015

Av februaritjejen - 24 januari 2015 11:03

Hejsan!

Jag var nyss på loppis en stund, jag köpte en hylla till mitt rum, den är inte jättestor, utan liksom perfekt storlek till mitt rum! Där ska jag lägga alla mina grejer, okej, inte alla mina grejer, men en del.

Jag tycker den hyllan var fin. Den kosta bara 50:-, väldigt billigt för en så fin hylla!

´Men aja, idag är det lördag, härligt, ska bara ta det lugnt och inte göra nåt speciellt!

Ibland är det bara härligt att ta det lugnt och inte bara alltid göra nåt.

Hoppas ni får en trevlig lördag!

Hoppas också ni är nöjda med denna inlägg!?

Kram;

febban





                                                  
                                           





Av februaritjejen - 24 januari 2015 09:26

Oh, nu är det äntligen helg!

Jag ÄLSKAR helgen!

Man får slappa,

träffa kompisar,

göra roliga saker,

inga läxor,

lördagsgodis,

man får sova sent på morgonen,

´vara vaken sent på kvällen,

ja, man får  göra jättemånga olika saker!

Ja, därför gillar många helgen, för man får liksom ha roligt och ta det lugnt, inte behöva stressa eller plugga, ja det därför helgen är BÄST!

Idag ska jag bara ta det lugnt, bara vara hemma och ta det lugnt!

Hoppas  ni är nöjda med denna inlägg?

Kram;

febban

Av februaritjejen - 24 januari 2015 09:17

Hejsan!

Igår så var jag och köpte några saker, för jag hade nämligen fått pengar från min farmor som julklapp, så då tänkte jag köpa nåt, så då köpte jag tre fina saker.


Jag köpte en jättefin kalender 2015!

Den är både färgglad och fin.

Jag har redan skrivit lite grejer på den.

Jag köpte den från TGR för 30:-


Sedan så köpte jag en Origami bok!

Den booken heter Fantastisk Origami!

För här om dan så kollade jag på ett

program, och där var det en tjej som

ville ha ett Origamirum! Så det såg så

roligt att göra Origami, så då tänkte jag

att jag skulle kunna köpa en Origamibok

och lära mig hur man gör! Så då köpte jag

den. Den köpte jag från Akademibokhandeln

för 99:-!


Sist men inte minst! Så köpte jag en jättefin

smyckesbox! Den har många lådor innuti, så

man får mycket plats för många smycken, och

det är ju bra! Den är liksom min favorit, den så

himlans fin och så himlans praktiskt. Nu har jag

liksom sagt att den är jättefin ganska mycket, men

asså om ni skulle se den så skulle ni säga samma sak!

Jag köpte den från TGR för 80:-!


Den var tre FINA saker som jag köpte!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg!?

Kram;

febban

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards