Direktlänk till inlägg 30 oktober 2014

Marsvinsaker!

Av februaritjejen - 30 oktober 2014 10:16

Hej! Nu tänkte jag visa lite saker som mina marsvin har, lite mat och saker som de behöver. Nu kör vi igång:



  Crispy Muesli Guinea Pigs! Det här är en på mat till mina marsvinn, det behöver man inte ge så mycket av, för att de blir tjocka av det. Den här maten har extra vitamin c. Den här maten är från djuraffären Zoo.





C-vitamin för marsvin! Det här tabletter för marsvin, det här behöver de varje dag, de här har mycket c-vitaminer. Det finns en annan c-vitamin som man lägger i deras vatten, den kommer jag visa snart. Den här är från zoo




 Multivitamin för marsvin! Det här är också c-vitamin för marsvin, men det här lägger man i vattnet och det här är inte tabletter. Den här kommer från djuraffären zoo.






 Koppel för marsvin lila! Det här kopplet är till Fluffis, (den största marsvinet). Den är lila och jag tycker att den är jättefin! Det här kopplet är från zoo





 Koppel orange! Det här kopplet var till Hoppsan, men hon försvann ju, så nu är det här kopplet till Tova, hon passar med det kopplet! Det här kopplet är också från zoo.




Borste till marsvin! Det här en borste till marsvinen, så att de blir fina och lena, egntligen så har jag en röd borste, men jag ´hittade den i internet, så den jag har är röd men som den här. Den här borsten kommer från zoo.




Klosax för marsvin! Den här saxen klipper man marsvinens klor. Den här kommer från djuräffären zoo!






Crystal De-Luxe Drinking BottleVattenflaska för marsvin! Den här vattenflaskan är för mina marsvin, det finns i olika storlekar, i större och mindre. Den här är från djuraffären zoo.



Det har var inte alla sakerna till mina marsvin, men de flesta! Så jag hoppas ni är nöjda med denna inlägg! Vi ses




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av februaritjejen - 24 juni 2016 12:00

Trevlig midsommar! Elr vad man nu säger...haha Ja då är det midsommar. Blomkransen på huvuder och alla förberedda att dansa "små grodorna"runt midsommarstången:) Det vi familjen ska göra är att grilla och ha det kul! Njuta helt enkelt! Ha en...

Av februaritjejen - 20 juni 2016 18:03

Hej alla fina läsare! Jag vill bara informera er om att jag bytt bloggportal, för att göra min blogg större och få fler besökare! Så om ni vill läsa min blogg gå in på http://nouw.com/februaritjejen Så ses vi där! Ha det gött! Hejdå Bloggpl...

...

Av februaritjejen - 20 juni 2016 18:01

3344211646

Av februaritjejen - 20 juni 2016 16:01

Jag skrev ett inlägg för ganska längesen att jag skulle ha en frågstund, men grejen är att ingen frågade. Men jag tänkte försöka igen med en frågestund! Så ni kära underbara glad läsare. Varsågod och fråga om vad som helst när som helst. De 20 första...

Av februaritjejen - 20 juni 2016 15:31

Ni som älskar The Body shop och har tänkt på att öpa något därifrån nu på sommaren, ska kolla in i detta inlägg! Det här är några av deras nyheter! 1. British ROse Eau De Toilette Det är en lätt, fräsh och modern doft! Den innehåller Community ...

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards