Alla inlägg under november 2014

Av februaritjejen - 1 november 2014 13:52

Idag är det första november, det känns skönt, det känns som om det kommer hända så mycket på november. Nu kommer alla händelser som kommer hända på november:


1. Gustav Adolfsdagen

2.Farsdag

3. Mårtensafton

4. Min farmor har namnsdag

5. Min mamma har namnsdag

6. Kompis har namnsdag

7. Första advent

8. Mitt band kommer föreställa i finlandsinstitutet


Det var alla 8 saker som kommer hända i november!  Nu tycker jag att vi bara ska njuta att novembern är här!

Kram;

februaritjejen

Av februaritjejen - 1 november 2014 12:28

HEJ! I torsdags såg jag Yohio i båten, det var jättekul att se honom. Jag har sett honom en gång tidigare, men det var ändå kul att se honom igen. Jag fick också hans autograf, en på ett kort och en på min ena arm. Yohio är inte liksom min idol, men han är ju bra på att sjunga och så, och sen tycker jag att han är modig som vågar stå på scen så som han klär sig. Här kommer lite bilder på honom, jag hoppas att de kommer fram, men vi får se, hoppas det! Vi ses


 



Min profilbild









PS:Bildern är från Google

Av februaritjejen - 1 november 2014 12:18

Har smakat sushi!

Jag smakade sushi för första gången här om dan, det var i båten. Först så ville jag inte det, men sen tänkte jag att jag ändå kommer göra det nångång i livet så varför inte göra det nu. Så då smakde jag det, först så tyckte jag att det var helt okej, men sen blev det inte så gott, men jag tyckte det var helt okej, jag smakade en sushi med gurka i mitten. Jag provade att äta sushi med såna där pinnar, jag var ganska duktig om jag ska skryta. Men aja det var kul att smaka sushi! Hejdå












PS:Bilderna är från Google

PS:Hoppas att bilderna kom fram

Av februaritjejen - 1 november 2014 11:57

Hejsan! Jag har varit i Helsingfors i Finland, jag och min familj gick runt där, jättetrevligt. I båten så föreställde en artist där, det var YOHIO! Det var jättekul att se honom. Han var jätteduktig och jag fick hans autograf också, en på ett kort och en på armen! Jag åt en jättegod buffé i båten, jag tror det var den godaste buffén jag har ätit på länge. Jag smakde också för första gången sushi, det var helt okej, men det kommer jag skriva ett inlägg senare. Jag kom hem idag klockan halv 12 typ. Är trött och vill bara ta det lugnt. Men i alla fall det var jättekul att vara i Helsingfors! Jag hoppas ni har en trevlig höstlov! Vi ses  






                      Helsingfors!





                          SUOMI!




                 




PS:Bilderna är från Google

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards