Alla inlägg den 23 september 2014

Av februaritjejen - 23 september 2014 18:14

Hejsan! Visste ni att jag har fått en till marsvin, vi köpte henne kanske för två veckor sen, hon är jättegullig, hon heter Tova, hon ser ut som en ekorre, och hennes tassar ser verkligen ut som ekorrens tassar. Så nu har jag två marsvin, jag hade ju två innan, men den ena försvann   ! Det låter nog konstigt, men vi var ute med mina marsvin, då provade vi ha sele på de, och då sprang den ena marsvinet, allså Hoppsan, in i en jätte stor buske, eller det var som en skog, vi letade efter henne i typ 2 timmar och hittade inte henne, så hon försvann, vi la ut annonser, men vi fick ändå inte tillbaka Hoppsan, jag saknar henne så, nu kan jag inte skriva så mycket mer om Hoppsan, annars blir jag ledsen. Men nu så har vi köpt Tova och hon är jättesöt, som jag sa redan. Vi kanske ska tävla med de snart, men inte med hoppning utan en utställning, jag har viljat göra det ganska länge! Men jag hoppas ni är nöjda med denna inlägg! Jag hoppas också att ni mår bra! Vi ses




Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards