Alla inlägg den 25 september 2014

Av februaritjejen - 25 september 2014 19:40

Hej! Ni som inte har en blogg, skaffa er det. Att ha en blogg är jättekul, och det är faktiskt bra träning. I en blogg kan man få kommentarer och sen kan man också kommentera andra, man kan lägga ut bilder. Det är jättekul att blogga. Sen får man också hitta på ett namn till sin blogg. Ni som inte har en blogg än skaffa er det! Jag tipsar er om att kolla in missparlan.wordpress.com, lillalizzan.wordpress.com och lizzank.wordpress.com, de är jättebra bloggar! Kommenetera gärna om ni har en blogg eller inte!? Hoppas ni är nöjda med denna inlägg och att ni mår bra! Vi ses






                 Bloggplatsen.se  





      februaritjejen.bloggplatsen.se  

Av februaritjejen - 25 september 2014 19:25

Hejsan! Nu har hösten kommit. Det är dåligt väder, så hösten har verkligen börjat! Jag tycker inte så mycket om hösten, det är för att det är dåligt väder så ofta, men annars så gillar jag hösten. På hösten så kan man hoppa i en lövhög, leka ute m.m Jag hoppas ni har en underbar höst! Det har jag i alla fall! Snart är det ju höstlov till alla! Höstlov är härlig, precis som alla andra lov! Jag är hemma och bara tar det lugnt! Är lite trött. Jag mysar med min familj nu. Jag hoppas ni är nöjda med denna inlägg och att ni har en underbar höst!? Hejdå

















PS:Bilderna är från google







Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards