Alla inlägg den 29 september 2014

Av februaritjejen - 29 september 2014 18:40

  

Idag i idrottslektion blev jag och mina yngre skolkamrater attackerade av 10 killar i 10-14 års åldern. Vi spelade fotboll, sedan tog de bollen och börja spela med den, när vi bad de om bolen, började de ropa massa fula saker... Senare så spelade killarna igen fotboll och de tog bollen igen, vi tjejer kom till planen och såg att killarna puttade en av våra kompisar, vi sprang dit och sa ifrån,men då blev vi själva slagna av ungdomarna, alla blev inte det, men det blev i alla fall jag! Vår fröken kom och hjälpte, men då attackerade en av de även henne, de andra ungdomarna hade gått, ena killen följde efter oss mot skolan, alla blev rädda, och vi var tvugna att få hjälp av en dagisfröken. Sedan ringde vår lärare polisen och polisen kom till skolan och tog våran anmälan. Vad tycker ni om detta!? Ungefär 10 killar mot en kvinlig lärare med många mindre elever, berätta vad ni tycker om detta, gjorde vi rätt att ringa polisen, vad tycker ni att de killarna gjorde för fel!? Kommenter gärna!! Jag hoppas att ni inte råkar ut för sånt här, ta hand om er! Vi ses  

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards