Alla inlägg den 24 september 2014

Av februaritjejen - 24 september 2014 18:22

Hej! Jag har haft en lång dag, egentligen inte, men det känns som det. Jag är trött och orkar inte göra nånting. Jag slutade skolan idag klockan två. Min längsta dag är till klockan halv fyra. Just nu använder jag datorn. Jag har lite tråkigt, vet liksom inte vad jag ska göra. Kolla gärna också missparlan.wordpress.com och lillalizzan.wordpress.com och lizzank.wordpress.com, de bloggarna är jättebra!!! Vi ska äta makaronlåda till middag, mmm gott! Jag tycker att den här veckan har gått jättesnabbt, tänk att det är imorgon Torsdag, och sén Fredag och sen heeelg!!! Men idag är det onsdag och jag tänker nu bara ta det lugnt, och mysa med familjen. Men aja, nu ska jag sluta blogga, så jag hoppas ni är nöjda med denna inlägg och sen hoppas jag att ni mår bra! Vi ses  








                     Torsdag!!!          















Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards